Rejestry, Ewidencje, Archiwa

W Teatrze Polskim we Wrocławiu prowadzone są następujące ewidencje i archiwa:

  1. Archiwum zakładowe
  2. Archiwum Artystyczne
  3. Rejestr zarządzeń i pism okólnych
  4. Rejestr umów zawieranych przez Teatr
  5. Rejestr skarg i wniosków
  6. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  7. Rejestr regulacji wewnętrznych
  8. Rejestr kontroli zewnętrznych
  9. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw
  10. Rejestr delegacji krajowych i zagranicznych
  11. Rejestr upoważnień do przetwarzania danych
  12. Rejestr realizacji praw podmiotów danych
  13. Rejestr naruszeń danych osobowych

Materiały zgromadzone w Archiwum Artystycznym Teatru Polskiego we Wrocławiu udostępniane są na uzasadniony, pisemny wniosek zainteresowanego, po uprzedniej weryfikacji przez pracowników działu literackiego wszelkich praw Teatru do posiadanych zasobów pod kątem możliwości i zasad ich upowszechnienia. Warunkiem udostępnienia zasobów do wykorzystania osobie zainteresowanej, jest zgoda z-cy dyrektora ds. artystycznych.

Informacje publiczne, udostępniane są na wniosek zainteresowanego,zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm), z zastrzeżeniem art.29a ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm).

W celu uzyskania informacji publicznej należy złożyć stosowny wniosek, zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce „Udostępnianie informacji publicznej”, w którym należy sprecyzować żądanie, postać w jakiej informacja ma być udostępniona i sposób jej udostępnienia, adres na jaki informacja ma być przesłana, dane kontaktowe.